NieuwsNieuws

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing
Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…

Lees meer
Digital Analytics
|
Turning data into action: why dashboards aren’t enough
Organizations today pour huge investments into data. They build data warehouses and BI dashboards, calculate customer lifetime value (CLV), even develop MROI (Marketing ROI) models. Yet strangely, many never translate…

Lees meer
AI Act
|
Gebruik van AI-foto’s op websites, printed folders of socials? Vermelden of niet?
Wil je gebruikmaken van AI-gegenereerde foto’s of video’s ter promotie van producten of diensten? Snel en effectief content creëren met AI-modellen, zoals ChatGPT, Zora of sinds kort Google’s Nano Bananas:…