Nieuws

Lees meer
DDMA
|
Versterking voor de Commissie Fieldmarketing
De DDMA Commissie Fieldmarketing heeft er drie bevlogen professionals bij. Stefan Hartgers (VodafoneZiggo), Dion Hilberink (Artsen zonder Grenzen) en Sander van Eck (PARTOF) combineren een diepe praktijkkennis met een sterke…

Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
Experimentation Hero in Focus: Timo Stegeman – From isolated tests to working in themes
Our next Experimentation Hero in our interview series is Timo Stegeman. Since February, Timo has been working at Heineken as a freelance specialist in Product Discovery and Research. He deliberately…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
De grootste legal misvattingen over adverteren op social platformen
Adverteren op platformen zoals Meta en TikTok roept bij veel legal-afdelingen direct alarmbellen op. Terecht, want als marketeer ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens, ook als je…
events

Lees meer

Lees meer
DDMA Rondetafelsessie: Hoe meet je echte invloed in influencer marketing?
Amsterdam
18 september – 15:00 uur

Lees meer