Branchevereniging voor dialoogmarketing

Let op: nomineren voor Dialogue Marketeer en Dialogue Marketing Talent of the Year 2015 kan tot 7 november

Logo-DM-Awards-220x148

De branche heeft nog tot 7 november de tijd om te bepalen welke collega-marketeer er kans maakt om beloond te worden voor zijn of haar prestaties in het afgelopen jaar. Welke marketeer heeft zich onderscheiden op het gebied van dialoogmarketing? Op basis van de nominaties bepaalt een vakjury wie visie, creativiteit en resultaten heeft getoond. Lees verder »

Wat zegt Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 over afmelden & spam?

LOGO_NEO_2014

Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 beschrijft de wijze waarop de Nederlander in 2014 e-mailt en appt. De 37 conclusies van het onderzoek zijn onderverdeeld in de rubrieken leesmomenten, de populariteit van e-mail, ons online koopgedrag, onze redenen voor afmelden en spam. Vooral die laatste twee zijn interessant. Waarom meldt de Nederlander zich af voor e-mailnieuwsbrieven, hoeveel spam ontvangt hij en wat doet hij ermee?  Lees verder »

Blogs

Zo vind je het beste online marketingbureau voor jouw opdracht [checklist]

blog search

In de praktijk blijkt vaak dat opdrachtgevers moeite hebben met het kiezen van een online marketing- of search engine marketingbureau. Dat is ook niet verwonderlijk, want het aanbod is groot. De markt is ondoorzichtig, complex en vol nieuwe ontwikkelingen. Dat is de reden dat we een lijst van 16 aandachtspunten hebben opgesteld, die je kunt gebruiken bij de selectie van een online marketingbureau dat het beste bij jou en je opdracht past. Lees verder »

6 Tips over goede excuusmails

6 Tips over goede excuusmails

Slechte excuses kunnen onverwachte gevolgen hebben. Wees zorgvuldig over hoe je je waarover gaat verontschuldigen. Nog belangrijker, herstructureer je werkproces zodat je voorkomt dat dit soort dingen fout gaan! Hieronder 6 tips over excuusmails. Lees verder »

CRM voor e-mailmarketing in 6 stappen

CRM voor Email Marketing in 6 Stappen

Het verzamelen en beheren van klantgegevens is van essentiële waarde voor iedere organisatie. Het is zelfs cruciaal voor bedrijfsvoering, omzet, klantenbinding en klantengroei. Maar hoe belangrijk en waardevol een goede en up to date database is wordt nog wel eens vergeten. Lees verder »

Lees oudere artikelen