Branchevereniging voor dialoogmarketing

8 jaar Masterclass Privacy: blijf up to date!

Masterclass Privacy

Sinds 2006 organiseert DDMA jaarlijks de Masterclass Privacy: één dag op de Nyenrode Business Universiteit en je weet wat er wel en niet is toegestaan in het gebruik van klantdata voor je marketingcampagnes. Je wordt door alle regels, codes en wetten heen geloodst, zodat je je vak optimaal kunt uitoefenen. Van inbox tot brievenbus, alle kanalen komen aan bod. Denk aan de cookiewet, nieuwe Europese Privacywetgeving en de recente uitspraken van privacytoezichthouders over sociale media en apps. De Masterclass Privacy vindt dit jaar plaats op donderdag 21 oktober.

DDMA heet vier nieuwe leden welkom!

welkmostemail

Deze maand verwelkomt DDMA vier nieuwe leden: BoldData, Stichting Make a WishNew Media Online en Marketing Enzym. Steeds meer organisaties kiezen voor kwaliteit van het marketing vak en het gebruik van data door zich aan te sluiten bij DDMA. De bedrijven stellen zich graag voor.

Lees verder »

Blogs

Ronnie Overgoor, Maarten van der Sanden en Anneke Schogt spreken tijdens Data en Dialoog in de praktijk

Data&dialoog_ZwarteAchtergrond220_148

Ronnie Overgoor is moderator tijdens Data & Dialoog in de praktijk op dinsdag 18 november 2014 in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam. Het thema van de dag is ‘The age of the customer’. Centraal staat de vraag: Wat moeten wij met onze data doen om de dialoog en de interactie met onze klanten te optimaliseren?

Lees verder »

Bernadette van Buchem spreekt bij DDMA Politiek Café over 360 graden klantcontact

telemarketing220x148

De ontwikkelingen in de telemarketing sector volgen elkaar snel op. Nieuwe wetgeving en kwaliteitsverhogende acties in de sector hebben de branche beïnvloed. Hoog tijd om met alle betrokkenen te kijken waar we nu staan. Daarom organiseert de DDMA samen met de Klantenservice Federatie (KSF) in oktober een Politiek Café met als thema ‘360 graden klantcontact’. Eén van de sprekers is Bernadette van Buchem van de Autoriteit Consument en Markt (ACM).

Lees verder »

Word actief in één van onze Commissies!

job openings

Leden van DDMA kunnen een actieve rol binnen de vereniging spelen door zich aan te sluiten bij één van de 20 commissies of businessgroepen. Inmiddels zijn ruim 200 marketeers actief binnen deze commissies, maar er zijn weer nieuwe zetels beschikbaar! Zo zijn de commissies Crossmedia, Telemarketing, Search en E-mail Onderzoek en Educatie op zoek naar versterking van hun team. Lees verder »

Lees oudere artikelen