Branchevereniging voor dialoogmarketing

De kansen in e-mailmarketing die de automotive sector laat liggen

De kansen in e-mailmarketing die de automotive sector laat liggen

Ik kan mij oprecht verbazen dat juist in de sectoren die het zo zwaar hebben, zoveel contactmomenten niet worden benut. Zo ook in de automotive sector en dan specifiek in de sector van leaseauto’s. In de afgelopen twee maanden heb ik aan maar liefst vier autoverkopers mijn e-mailadres overhandigd. Maar er heeft er werkelijk waar geen één de moeite opgenomen om contact met mij op te nemen. Lees verder »

Gedonder met analytics cookies

cookie

Het duizelt de sector. Moet voor analytics cookies nu wel of geen toestemming worden gevraagd? De wetgever heeft in een wetsvoorstel tot wijziging van de cookiewet de teugels laten vieren. De toezichthouders lijken dezelfde teugels alweer aan te trekken.

Lees verder »

Blogs

Kennissessie E-mail: De kunst van verleiden!

e-mail uitgelichte afbeelding

Het uitgangspunt van de DDMA Council E-mail is kennis delen en dat is precies wat men op praktische en heldere wijze deed tijdens de Kennissessie E-mail. Vooraf mochten deelnemers hun e-mailuitingen aanleveren zodat een groep van ‘wijze heren’ hier hun oordeel over kon vellen. Alle learnings hadden als vertrekpunt ‘ je moet het morgen kunnen toepassen’. Lees verder »

Kennissessie Crossmedia: Big Data for Breakfast

Kennissessie Crossmedia

Wat een enorme opkomst op het event “De Customer Journey in de praktijk” op 7 oktober. Als commissie Crossmedia hoop je natuurlijk op veel bezoekers, maar dat we naar een grotere zaal moesten vanwege het enorme aantal aanmeldingen zien we als een signaal dat Crossmediale marketingtechnieken in Nederland een enorme vlucht nemen. Big Data is een begrip geworden wat tegenwoordig iedereen ambieert op zijn CV.

Lees verder »

Is Nederland sinds 2014 ‘mobile ready’?

mobile_device_image3

De consument is mobieler, dynamischer en individualistischer dan ooit. Of dit nu het gevolg óf de oorzaak is van de explosieve groei in het gebruik van mobile devices, het heeft het vak van de marketeer veranderd. Dat maakt ons nieuwsgierig. Hoe ‘mobile ready’ is Nederland? Is mobile marketing al mainstream? Lees verder »

Lees oudere artikelen