White paper: 6 insights over de toekomst van mobile app development

elite

De Nederlandse mobile elite verzamelde zich net voor de zomer in een Amsterdamse wijnkelder voor de tweede editie van de DDMA Mobile Elite. De crème de la crème van mobile Product Owners spraken over de toekomst van mobile app development. Genodigden: de corporates (KLM, Eneco, T-Mobile en ABN Amro), de online uitgevers en e-commerce partijen (Marktplaats, Travelbird, Emesa, NU.nl en Blendle) en de top mobile agencies en -consultancy (aFrogleap, Icemobile, Mediabunker, Sharewire, Green Orange en Fluitman.com). Lees verder »

Marketing transformer, laat je horen

Transformer

Je houdt van je merk en je vak. Je wilt elke dag beter worden en hebt precies in de gaten hoe het marketingvak aan het veranderen is. Tegelijkertijd zie je dat je organisatie niet snel genoeg kan meebewegen. Dit wil je niet. Jouw organisatie moet flexibel en toekomstbestendig zijn. De DDMA commissie Adaptive Marketing roept jou als marketeer op je marketing mind te laten spreken in de Nationale State of Marketing Minds Enquete. Het zijn 7 vragen (kost 5 min.) en gaan over techniek, cultuur, kennis en KPI’s.   Lees verder »

Blogs

Gezocht: de footprint van data driven marketing

footprint
DDMA vertegenwoordigt met trots 275 organisaties die met kunde en wijsheid data inzetten voor marketing. Wij doen dit niet alleen. DDMA maakt onderdeel uit van een mondiaal netwerk van DMA’s. Van Argentinië tot Hongarije, van India tot Australië. Onder al deze landen wordt een onderzoek uitgevoerd. DDMA roept de sector op Nederland  te vertegenwoordigen door het invullen van de vragenlijst. En uiteraard geldt, vul je ‘m in dan ontvang je het volledige rapport over de footprint van data driven marketing. 

Lees verder »

Dit moet je weten over remarketing en de cookiewet

no-cookies

De DDMA Commissie Search krijgt via haar ‘Search Vraagbaak’ regelmatig vragen binnen over de cookiewet. Daarom publiceerde commissielid Jan Dirkzwager op Frankwatching een blog om vragen te beantwoorden over de cookiewet in combinatie met online remarketingcampagnes. Met welke programmatic privacy issues moeten bedrijven bijvoorbeeld rekening houden bij het opzetten van campagnes? En is het toegestaan om remarketing cookielijsten uit te wisselen tussen twee verschillende bedrijven?

Lees verder »

Organisator PromZ lanceert beurs voor actiemarketing

beweging

‘Je klant in beweging’ geeft actiemarketing een platform.

Op 23 en 24 maart 2016 organiseert Het Portaal Uitgevers de nieuwe beurs “Je klant in beweging” in de Jaarbeurs Utrecht. Op deze beurs zullen allerlei leveranciers en dienstverleners in de actiemarketing branche (zowel online als offline) zich presenteren aan marketingprofessionals. Lees verder »

Lees oudere artikelen