Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA Telemarketing
Nieuws |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA Commissie Telemarketing de uitgelezen kans om hieraan bij te dragen…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are competing to create the best email campaign for retailer Brabantia. The winner will be announced…
Lees meer
Post
Artikel |

Met post pak je écht de aandacht

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Onder meer door mooie cases te delen, maar ook via gedegen onderzoek. Zo blijkt uit een benchmark van PostNL en MetrixLab dat je met post écht de aandacht kan…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2024 zijn bekend

De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2024 is eruit. De jury nomineert Uitgekookt, FitFor Me en Ancienne Belgique in de categorie Email Marketing Automation Excellence. In de categorie Outstanding Email gaan PostNL, Allianz Direct en Autogroep Twente met elkaar…
Lees meer
Social Media
Whitepaper |

DDMA publiceert nieuwe whitepaper over Social Measurement

Adverteren op social media is voor veel bedrijven inmiddels een must. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt op creatief gebied de tofste dingen doen. Maar hoe meet je nu precies de impact van al die campagnes? Hoe verzamel je inzichten om je resultaten naar…
Lees meer
DDMA Digital Analytics
Nieuws |

Ticketverkoop Digital Analytics Summit 2024 van start

DDMA organiseert op 10 oktober 2024 de derde editie van de DDMA Digital Analytics Summit, in B. Amsterdam. Dit evenement is dé plek in Nederland voor kennisuitwisseling en netwerken op het gebied van digitale analytics, waar nationale en internationale experts je bijpraten over de laatste…
Lees meer
AI Act Artificial Intelligence Conversational AI Legal
Artikel |

Marketing in het tijdperk van AI: 3 cruciale richtlijnen voor Responsible AI in de marketingsector

Met de komst van ChatGPT kan ook het grote publiek sinds eind 2022 niet meer om Artificial Intelligence (AI) heen. AI brengt zeker in de data en marketingwereld enorme mogelijkheden om vooruitgang te versnellen. Na een jaar van ‘experimenteren’ zijn steeds meer organisaties klaar om…
Lees meer
AVG Legal
Artikel |

Europees Hof: IAB Europe aansprakelijk voor TCF-cookiebanners

De hoogste Europese rechter oordeelde recentelijk dat IAB Europe verwerkingsverantwoordelijke is bij de inzet van het Transparency and Consent Framework. Daarmee lijkt IAB niet onder de boete uit te kunnen komen die eerder was toegekend door de Belgische privacytoezichthouder. Hieronder lees je een samenvatting van…
Lees meer
Legal Social Media
Artikel |

Wat is de toekomst van gepersonaliseerd adverteren via Meta?

De wereld van social advertising is onderhevig aan een turbulente periode van verandering. De aanstaande beperkingen op third-party cookies, de opkomst van Europese wetgeving, zoals de Digital Services Act, en de recente druk van Europese privacytoezichthouders voor een herziening van het huidige model van gepersonaliseerd…
Lees meer
DDMA
Nieuws |

DDMA breidt team uit met Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Loraine Heijstek aangesteld als partnership manager. Lune Veldhuizen gaat aan de slag als programmamanager.